czwartek, 24 lipca 2014

# Cytaty

"Znalazłam się w show biznesie przez przypadek. To nie była rzecz, którą kiedykolwiek bym pragnęła - być aktorką. To się po prostu stało. Przekształciło się w szaloną pasję... kreatywne ujście. Ale nic więcej. To moje hobby... jeden ze sposobów na wyrażenie siebie jako artystki. Dzień staje się pracą... kariera... i koniec."
"Nie zaczynaj grać, jeśli uważasz, że jest to po prostu fajna sprawa lub jeśli chcesz zdobyć sławę. Zacznij grać, jeśli czujesz, że jest to dla Ciebie dobre. Zacznij grać, jeśli wierzysz, że jesteś dobrym aktorem. Musisz mieć również chęci, w innym razie niczego nie osiągniesz."
"W wolnym czasie prawie zawsze noszą ubrania typu casual: dżinsy czy t-shirty. Rzeczy wygodne, a nie ekskluzywne. W końcu niemożliwe jest wspinanie się po drzewach nosząc szpilki i wieczorowe suknie!"
"Szczerze mówiąc, nic tak naprawdę nie przyciąga mnie do tej branży. Granie w filmach traktuję jak sztukę i nic więcej. To tylko zabawa. Robię to od kiedy byłam mała, ponieważ tego chciałam, a nie dlatego, że rodzice tego pragnęli."
"Kocham sztukę aktorstwa, ale tak naprawdę nie obchodzą mnie filmy czy materialistyczna strona branży filmowej, pieniądze, sława - po prostu uwielbiam spędzać czas na planie filmowym."
"Chciałabym być jak koliber. Widzisz je co jakiś czas. Nie widzisz ich wszędzie."
"Jedzenie, ćwiczenie i śmiech są w życiu moimi ulubionymi rzeczami."
"Uważam, że ludzie w tej branży sami sprowadzają na siebie utrudnienia. Łatwo jest być szczęśliwym. Łatwiej jest być szczęśliwym niż nim nie być."
"Kiedy kręciliśmy ["Niezgodną"], wszyscy mówili, 'Pomiędzy Tobą i Theo jest niezwykła chemia', ale nie zdawałam sobie z tego sprawy, dopóki nie zobaczyłam filmu."
(c) tłumaczenie: woodley-shailene.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz